• Dört Mevsim Güzellik

Zayıflamanız için öneri ve tavsiyeler

En son güncellendiği tarih: Mar 23


Bugünlerde zayıflama çok aktüel bir problem oldu.

Birçok insan ‘Nasıl zayıflayabilirim ?’ sorusu ile karşılaşabilmektedir.

Kim istemiyor ki hiç zorlamadan güzel ve zayıf görünmek. Kolay zayıflamak aslında düşündüğünüzden daha kolay, ama bazı kurallara uymanız gerekmektedir. Az kilolu insanlar daha rahat hareket edebilir. Çabuk kilo verdiğinizde kendinize daha çok güvenirsiniz.

Metabolizmanızın hızını arttırmak için bu gibi tavsiyeleri deneyebilirsiniz;

  1. Daha çok egzersiz yapın. Ne kadar çok egzersiz İstanbul’da bulunan spor salonlarında yaparsanız o kadar çok kalori yakarsınız. Adımlarınızı hızlandırmaya, yürüyüşlerinize daha çok koşma periyotları eklemeye çalışın.

  2. Yiyecek porsiyonlarınızı azaltın. Her gün en az 200 kalori azaltmanız gerekiyor. Sonuçlara ulaşmak için yemeye başlamadan önce yemeğinizi tartın.

  3. Bol su için. Amacınız günlük 3 litre su içmek olmalıdır. Eğere herhangi bir egzersiz yapıyorsanız daha bol su içmeniz gerekmektedir.

  4. Yemeğinizin kaydını günlük tutun. Gün içinde içtiğiniz ve yediğiniz her şeyi unutmamak için not edin. Bunlar amacınızda ilerleyebilmeniz için daha kolay yoldur. Bunun dışında bu gibi notlar yardımı ile birçok insan az yemek yer çünkü tüm fazla kaloriler hemen belli olur.

  5. Alkolü fazla tüketmeyin. Alkollü içecekler kalori almaya neden olabilir.

  6. Akşam saat altından sonra yemeyin. Eğer bunlar size zor geliyorsa yatmadan en az 3 saat yemek yemeyin.

  7. Evde tek başınıza kalıyorsanız veya sadece kendiniz için yemek hazırlıyorsanız size yetecek miktarda yemek yapın.

  8. Bisiklet sürün veya yüzme, koşma gibi hobiler edinin.

  9. Tatlılardan uzak durun. Şeker ve tuzu azaltın.

  10. Beyaz ekmek yememeye çalışın, tam tahıl ekmeği tercih edin.

  11. Yediğinizi, içtiğinizi, yaptığınız hareketleri kaydeden ve raporlayan cep telefonu uygulamaları kullanın.

#zayiflama

#dortmevsimguzellik

#Zayıflama

0 görüntüleme